Medlemskab

Aktive medlemmer:

Her kan alle over 18 år optages. Kontingent kr. 550,- ½-årligt. Der betales et indskud på kr. 1500,- der ikke tilbagebetales ved udmeldelse.

Familiemedlemskab:

Her kan en familie indmeldes kollektivt. Kontingent kr. 800,- ½-årligt. Der betales et indskud på kr. 1500,- der ikke tilbagebetales ved udmeldelse.

Passivt medlemsskab:

Hvis man har særlig tilknytning til klubben eller ønsker at støtte klubben økonomisk kan man optages som passivt medlem. Kontingent kr. 175,- ½-årligt, ingen indskud

Bådplads:

Odense Yachtklub administrerer et antal bådpladser under Lystbådehavnen Stige Ø. Prisen er pt. 609,- kr. pr. meter bro, ½ årligt. Der pålægges en kvadratmeterpris på havnelejen, bådens længde x bredde x 10,- kr. også ½ årligt.  Der er ingen udgifter til op og isætning af båd. Man skal have aktivt medlemskab for at komme i betragtning til en bådplads.

Sådan bliver du medlem:

Kontakt formand.